November 21, 2011

ADA APA DENGAN CINTA ?♥♥

                                                                                     
ASSALAMUALAIKUM ,SALAM SATU MALAYSIA dan SALAM SEJAHTERA .
setelah beberapa hari aku tak update belog , aku pon teringin rasa nak menulis tapi idea pulak xda . .
hm .. 

nampak tak gambar kat atas tu , ?? hari nie aku terajin nak update pasal cinta pulak :D 
acece ! macam la aku pandai sangat dalam bab cinta , padahal baru nak kenal apa itu cinta . :D HAHA !
oke ! berdasarkan gambar di atas , budak pempuan tu menangis sebab lelaki tu .
boleh aku tanya sikit tak ? kenapa pompuan yang selalu menangis dalam hal percintaan , kadang-kadang ada jugak sampai sanggup melakukan perkara yang tak elok . sangguup menyakit kan diri sendiri . kenapa ha ? perempuan terlalu mudah menangis kerana lelaki . . aku akui , aku jugak pernah menangis kerana lelaki . maybe hati perempuan nie lembut agknya dan sensitif . cepat tersentuh dan air mata begitu mudah mengalir , tak gitu ? HEHE :D . . cara aku menaip nie macam la aku arif sangat pasal cinta ! HAHA .
lelaki pulak , jarang aku dengar lelaki menangis sebab kecewa bercinta , kalau ada pon , tak banyak lahh . lagi satu laki nie memang susah nak menitis kan air mata kan ? nak control macho la tuuu :D !
tapi bila lelaki tu dah betul2 cinta kat perempuan tu , apa pon dia sanggup buad untuk pempuan tu . .begitu susah dia nak lupakan pompuan tu . . maybe ambil masa dua atau tiga tahun lahh kan ?
kalau perempuan pulak , masa putus tu menangis bagai nak rak , tapi sebulan atau dua bulan . dapat yang baru , lupa terus yang lama :D ! TAPI TAK SEMUA PEREMPUAN MACAM TU la :) .. SESETENGAH sajaaa . . oke ? lagi satu kenapa dalam kehidupan kita , kita perlu ter'masuk' ke dalam dunia percintaan nieyh ? pada permulaannya memang la manis belaka , tapi akhirnya pahit jugak yang akan kita rasa ! huh , sungguh aku tak suka ! cinta itu menyakit kan , cinta itu boleh buad kita jadi gila , cinta itu indah ! banyak lagi definisi tentang cinta :) kata orang ,kita jangan mencari cinta , kerana cinta yang dicari , pasti akan pergi . so biarlah cinta itu datang sendiri . cinta yang datang sendiri akan kekal  :)
dan yang pastinya cinta yang kekal abadi , adalah cinta kepada yang maha Esa :)

# cara aku menulis macam banyak sangat lahh pengalaman aku , dalam dunia percintaan , padahal baru setahun jagung ja :D #

sori kalo entrie kali niyh OVER sangat , 
tq , Bubbye :D


Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA