January 3, 2012

SELAMAT DATANG 2012 :)

assalamualaikum :) hari ni 3 JANUARI 2012 , dah pon mula sekolah . ramai orang kat sekolah hari ni semuanya pakai baju baru , nampak berseri-seri ja :) semua nya serba baru kasut , baju , kain , tudung , bag , pencil case dan segala bagai alat sekolah la yang baru :) sorie la sebab masa 1 januari 2012 tak sempat nak update belog , hari ni baru ada masa ;) hari ni kat sekolah seronok gila dapat jumpa besti :) sembang sampai tak tau nak sembang apa dah ! HAHA :D .
oke stopp :P nak cerita pasal azam pulak , azam aku tahu nie , aku nak  belajar bersungguh , nak buad terbaik untuk SPM , sebab nk tebus balik kesilapan aku masa PMR dulu :)
seterusnya aku nak ubah sikit perangai aku yang macam budak-budak nie , yang banyak maen . nak kurangkan FACEBOOK . 2 jam sehari sudah :) solat pon mesti FULL :) nak siap kan semua kerja sekolah yang cikgu bagi , walaupun FORM 4 . aku takmau honeymoon sangat la :) doakan aku la semoga azam aku tu menjadi :) btw , bulan JANUARI merupakan bulan yang sangat SPECIAL bagi aku :)
sebab apa special korang tau tak ? sebab banyak orang yang aku sayang smbut besday pada bulan januari , termasuklah besday aku :)

11 JANUARI :) besday aku
13 JANUARI besday bestie aku : SITI AISYAH :)
15 JANUARI : besday bestia aku : NORSORIHAH :)
15 JANUARI besday bestie aku : ATIE FIRANA aka TOIT :) HAHA .
nanti besday kita , kita sambut sekali nah , SAVE BUDGET :) HAHA . tak sabaq nak amek lesen :P 
oke laa , cukup la sampai sini :) BYEBYE :*

Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA