February 19, 2012

Rindu Marissa dan Kyah :'(

ASSALAMUALAIKUM dan salam sejahtera , dh lama aku tak update belog aku , last aku update , bulan satu hari tu :) , hurm , biasa la tak da idea nak menulis . hari ni pon aku baru rasa nak menulis , tu pon sebab aku dah tak tau nak luah dekat sapa perassan rindu aku dekat dua orang bestfrend aku ni :( aku rindu diorang sangat-sangat ! 

first :  marissa izlin binti radinmunawar , ha , mar bet0i tak aku eja nama ang ? aku selalu kena bising dengan hang sebab eja nama hang salah :) seriously , aku rindu hang sangat-sangat , bila time aku sorang-sorang , aku selalu teringatkan hang , aku rindu semua kenangan bersama hang , hang kawan aku yang paling manja dan baik , aku suka style hang yang tak suka ambik tau pasal orang laen :) bila dalam kelas aku rasa hang macam ada kat sebelah aku , rindu nk usik hang pasal hisyam . bila aku sakit aku teringat kan hang , masa time aku accident tahun lepas , hang mai melawat aku dekat rumah , walaupun cuma luka sikit ja , hang mai jugak , aku terharu :') terima kasih sahabat :) selalu jugak hg mai study kat rumah aku , tp tahun ni , takdak dh orang nak mai study kat umah aku :| sumpah aku rindu hang ! hang kawan aku dunia akhirat ! :)


second : Zakiah Binti Ismail . kawan aku yang gila-gila , suka badmood , suka tidoq , suka benda pedas ! hang pon aku rindu , banyak kenangan kita bersama :') , aku heppy sangat dapat jadi kawan hang , tahun lepas hang selalu dengaq aku luahkan perasaan marah , suka , syg , benci aku dekat orang . tahun nie , aku tak da sapa yang nak dengaq masalah aku , aku sedih sangat ! aku rindu hg , tahun nie aku dah jarang keluar , sebab aku dah takdak kawan yang nk teman aku pi kuah , pi cenang ! tahun ni sunyi la sikit geng kita sebab budak hingaq macam hang dah pindah :') , aku sayang hang sahabat :)

# sori aku dah tak boleh nak taip banyak , sebab aku takot mata aku bengkak pulak :'( *tears drop .

last sekali , aku nak gitau aku rindu hampa sangat-sangat ! aku sayang hampa sangat-sangat ! aku tak penah lupa hampa , hampa lah sahabat aku :) , bye ! assalamulaikum !

Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA