December 22, 2013

Rumusan :)

Assalamualaikum dan haii .  Hari ni dah masuk 3 minggu lebih dah aku habis SPM dan aku masih lagi menganggur . hikhik :D sebenarnya aku tak tahu nak update apa tapi still nak update jugak sebab blog ni dah lama sangat berhabuk , dari bulan Ogos hari tu lagi . So , how your school holiday ? best ? aku ni bosan sebab duduk kat rumah ja . So , hari ni aku nak buat rumusan mengenai filem Highland Tower . 

Semua dah tengok filem ni ? Aku dah tengok dan aku tak tahu lah sama ada filem ini rakaman sebenar atau lakonan semata-mata sebab ada benda yang memusykil kan aku . *amboi ayat Bahasa Melayu . hikhik lingkup . Biasalah baru habis SPM kan . BM berterabur sikit :D Ada satu part dalam filem , di mana part Atikah kena rasuk , dia berbaring atas lumpur dan menyebabkan seluar dia kotor . tapi bila bawak pergi rumah Ustaz , seluar dia bersih macam takda apa apa . Pernah tak terfikir ? takkan lah sempat pulak si Atikah tu nak tukar seluar dalam keadaan kena rasuk kan ? Dan ada satu part akhir tu , yang Mika naik lif tu . lepas tu ada orang ikut dia tu . Aku rasa itu edit mungkin . sebab nampak sangat macam edit :3 Bila tengok sekali filem ni , aku rasa seram jugak tapi bila tengok banyak banyak kali aku rasa macam tengok maharaja lawak ja hihhihi :D
Okey lahhh cukup dulu lah sampaii di sini ; bye : Assalamualaikum :)

Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA