September 23, 2011

11 HARI saja lagi ..


ASSALAMUALAIKUM , dan salam satu malaysia .. berdasarkan tajuk di atas , aku nak cerita sikit nie...lagi 11 hari aku menghadapi peperiksaan terbesar bg aq kod , setelah 3 tahun menuntut ilmu di SMK TUNKU PUTRA LANGKAWI .. PMR !! aku dah bersedia ka ? ilmu aku dh cukup ka ? yakin ka aku boleh dapat 8a ? boleh ka aku buat mak aku tersenyum tgok result aku ? erm , smua tu bmain dalam kepala otak aku .. aku tak target 8a , sebab aku takda la pandai sangat . nak dpat 1a pon jenuh susah payah aku merangkak ! ..
dalam masa 11 hari nie aku kena buad pecutan terakhir  laa ... takut sangat ... dalam masa tengah takut nak exam ni jugak la , aku ada masalah ngan kawan-kawan aku ... aku gaduh ngn diorang , tapi alhamdulillah . . hari nie aku dah berbaik dengan semua , tapi tak seakrab dulu la .. aku harap lepas pmr nie , hubungan aku dengan kawan-kawan aku kembali seprti dulu !!... hm , hopefully :(
lagi satu cerita pulak , eh !! banyak pulak aku nak cerita hari nie , sori kalo buad korang penat membaca..tapi aku tetap nak cita jugak..sebab aku dah lama tak update belog..
nie aku nak cita sal pujaan hati aku , law asa tak baca , sila tekan butang(X) yang warna merah kat atas tuu ...
TERIMA KASIH :)
okeee ..! kita start cita...hari nie genap lapan bulan empat hari kami bersama dan hari ni jugak laa kami putus..
erm, aku taktau sebab pa kami putus mcam tu ja.. tapi takpa la ,bnda dah nak jadi .. so biarla ia terjadi.. lagipun , lupakan cinta2 monyet nie buad sementara waktu..pkiaq pmr lebih baik .. sebelum2 nie pon kami penah putus jugak.. tapi , smbung balik.. tapi kali nie aku harap sangat2 benda takkan terjadi dah , sebab aku dah letih lalui hari-hari yang sama !! hari2 yang berulang , aku sangat letih....lagipun buang masa kowt , bercinta nie.. aku nie bwu form 3..jangan buang masa la..utamakan pelajaran dulu..:)
sedih ? kalo org tnya aku sedih ke tak ? mestila sedihkan , dh smpai 8 bulan, last-last putus cam tu ja...tapi , be strong oke :) bnyk lagi lelaki di luar sana .. tapi sekarang bukan masanya lagi !!fokus belajar dulu !!
arh! over pulak aku nie ... hehe :D ...
sorie la kalo korang geli baca entrie aku kali ny , actually aku pon menyampah gak , HAHA ...
lagi sekali aku mintak maaf sebab entrie aku kali banyak sangat aku guna perkataan tapi...nak buad macam mana , dah terbiasa.. :) aku rasa cukup lar sampai sini , aku pon dah penat menaip.. lain kali aku sambung lagi okee? :) k bubbye :) tengs for reading :P


Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA