September 25, 2011

-_-


hye bloggers sekalian , hari rasa bosan sangat that's why la aq menulis hari nie ..
entrie aq pada kali nie , aq tataw la nak letak tajuk apa , yang pastinya cerita nie berkaitan dengan pujaan hati aq la.. aq nak strory dari start aq knal dy dan hinggalah hari nie , hari aq untk cuba melupakan dia ..

6 NOVEMBER 2010 ::
kalo tak silap nie tarikh aku mula bersama dengan dia , masa nie masing-masing couple main-main lagi , sebab kami bedua ada cerita tersendiri sebelum kmi cple , so untk lpakan ex - bf n ex-gf .. kami pon cple la.. cple tnpa knal hati budi pon. .masa tu nama penuh dia pon aku taktau . nampak x , betapa main-main nya aku dengan dia..
selepas 2 minggu kmi cple aku pon mintak putus , sebab aku dh borinx .. dia memang takmau putus sebab dia kata dia dah mula sayang aku .. tapi aku tetap taknak kan dia.. aku ckap kt dia yang aku tak boley nak sayang kan dia ... lepas tu kami putus . . memang tak contact lnsung selepas putus tu . .

2011 ::
JANUARi 2011 dia muncul semula , dia mcj aku balek , tapi jarang-jarang la kami mcej ..
lepas tu 10 januari dia wish besday kata aku , dia wish awai sehari .. aku punya besday 11 januari . . bila aku pikiaq balek mamat nie bagus jugak , besday aku pon dia still ingat lagi . . tapi aku dah lupa dah besday dia bila , aku boley taw besday dia pon dari fb dia ja .. then bila 17 januari aku pon wish la besday dekat dia .. start daripda tu , tiap-tiap hari kami mcej .. 

19 JANUARI 2011 ::
kami bersama kembali , kali nie aku dengan dia sebab aku betul-betul serius aku nak cuba tebus kesalahan aku yang tahun lepas .. bulan pertama kami cple oke ja , xda masalah . tapi lepas tu dia dah mula kongkong hidup aku . . aku asa rimas sangat . . tapi aku still ikut apa yang dia suruh .. lepas tu macam - macam masalah melnda kami , kami kerap putus lepas tu , putus sehari esok sambung balik . selalu jadi macam tu .. tapi bila bersama dia aku bahagia sangat ..cuma dia terlalu kuat jelez la.. selepas 7 bulan kami bersama , dia dah berubah .. dia dah tak pedulikan aku . . dia buad endah tak endah ja . law aku menangis depan dia sekalipon , dia buad tak tahu ja.. bila jadi mcm ny , ada pulak msalah ,jd aku pon  apa lagi mintak putus ja la. . bila dah putus pagi tu , handfon aku sunyi ja . . aku asa sedy sangat , aku asyik tertunggu-tunggu mcj dari dia ja... :(
tapi alhamdulillah lpas tu kmi smbung blek , ,, benda ny memang sentiasa berulang !! hingga lah hari nie . . hari nie aku dah putus ngan dia , semua ny salah aku kot , erm ,,, ntah la..bila orang tu bersama dengan kita mesti akan biar dia ja kn , buad tak pduli ja kan , bila dia dah pergi baru kita rasa kehilangan dia kan . . erm , sama la macam keadaan aku skunk ny ,.. hm ,  yang pastinya otak aku blur skunk ny aku taktaw apa yang terjadi . . aku harap sangat benda ny berulang lagi , sebab aku suka lalui hari yang sama .. :(

*tangan tak terdaya untuk menaip , k ASSALAMUALAIKUM <


Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA