October 31, 2011

untuk ingatan kita bersama :)


ASSALAMUALAIKUM , 
salam sejahtera dan salam satu malaysia :)

hari ini aku terajin sikit nk update belog , tapi sebelum tu , pada siapa yang rasa menyampah bole tekan butang (X) yang warna merah tu :) 
aku nak bagi soalan sikit ? bole ? bole ? bole ke tidak ?
hehehe :)

:cinta ?
kenapa manusia perlu jatuh cinta ?
: mungkin sebab itu lumrah kehidupan kan ?
atau pun sebab nafsu ? atau sebab ke'gatal'lan ?
 setiap orang , mempunyai jawapan tersendiri :)

kenapa manusia sering disakiti ? 
terutamanya perempuan , kenapa perlu lelaki mengecewakan seorang perempuan tu ?
kenapa perlu kamu lukakan hati perempuan itu ?
kenapa kamu harus tinggalkan dia ?
jika belum bersedia , kamu jangan meminta untuk dicintai oleh perempuan tersebut :)

sekadar berpesan , :)

adakah menjalin kan percintaan di alam persekolahan itu satu tindakan yang betul ?
;; kalau pasal yang nie aku pon tgh laluinya :( .
dan aku tak pasti jawapan nya , yang pasti kita dihantar ke sekolah untuk belajar :)

rasanya kita lebih baek dicintai daripada mencintai :)
dan untuk mencintai seseorang itu mudah , juga mudah untuk kita dicintai seseorang tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai adalah sukar .

#over kod aku nieyh ! sekadar ingatan kita bersama :)

bye :)


Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA