June 4, 2012

Blog berhabuk ?

Assalamualaikum , hai-2 . lama betul aku tak update blog ni , sampai naik bersawang dh blog ni :D habuk pon banyak :D Last update 9 mac 2012 , nk dekat 2 bulan dh aku tak update , hari ni pon aku taktaw nak update apa , saja suka-2 sebab kesian kat blog buruk ni , haha .
first aku nak cita pasal petang tadi , best gila dapat lepak dgn dua beradik yg gila-2 dkat cenang , huhu . :D
dah lama tak jumpa macam2 bnda nk dicritakan .
:)
happy kod , nnti tataw la bila pulak boleh lepak sekali kan ? orang duduk asrama ni payah ckit nak kluaq skali :D penjara la katakan .
second : aku nak update pasal aniza azmi , dea suruh aku update pasal dea , haha . dea kata dea bahagia sekarang nie , dea bahagia sebb ada sahabat mcam aku , dea kata aku baek , haha terharunya :D dea kata dea tak pernah jumpa lagi kawan sebaek aku :) trimas ija , haha

erm :] yg terakhir , aku nk ucapkan takziah kepada ahli keluarga Nur Afiqah Aaina . semoga rohnya dicucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan orang2 beriman , amin alfatihah :')

Assalamualaikum .

Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA