June 30, 2012

Germany Vs Itali -.-

Assalamualaikum dan salam sejahtera , dah berhabuk dah belog ni , fuhhhhh , buang habuk sikit :P
Pada 28/Jun/2012 berlansungnya perlawanan bola sepak antara Germany dgn Italy :3
Kecewa gila aku tengok bola sepak malam tu sebab , hishh ! banyak sebab lahh , mai aku nak list satu-2 .
  • Sebab German kalah
  • Sebab German kalah    
  • SEBAB GERMAN KALAH !!
haeh , aku tak puas hati betoi macam mana la German boleh kalah , mungkin salah satu faktor dia ialah : Eh , cuppp ! bukan satu faktor , berlambak-lambak faktor . *apa aku merepek ni ?? Oke , tengok bawah :P

  • Mungkin sebab aku tak pi bagi sokongan kt team Germany di stadium kod
  • kedua , mungkin sebab , aku tak wish gud luck untuk Ozil dan Mueller kod . * heyy mesut ozil dan mueller , sorie tak wish gudluck sebab , number fon hampa bedua aku dah hilang kan * Kayy , aq bohong tu .
  • Yang ketiga , mungkin sebab semua pemain German , rndukan aku , sebab tu diorang tak boleh fokus :D
  • Yang terakhir , mungkin sebab Balo Telli bukak baju kot , haha . Pemain German terkejut dengan tindakan Balo telli , lepas tertengok Balo Telli depa takleh fokus terus , * merelikkk woooOO , HAHA :D
Okay ~ Tu la Faktor-faktornya :D 
Lpas habis game german dngn italy tuh , aku terus tidoq then OFF handphone . kononnya untuk menyelamatkan diri daripada kena pemain dgn kawan-kawan la kan ? haha

Pukul 9 pagi , baru bangun , On handphone , ada 8 Missed Call , 6 Mecej -.- Macam-macam jenis mecej la , salam takziah la , german lekeh laa , adoi doiii ~ sakit jiwa , pukul 11 online fesbukkk , tgok banyak sangat org post pasal german kat wall aku -.- jerrr , sakit hati . On chat , pakat dok sent German lekeh , urgghhh . # OFFLINEEE ! sesungguh nya aku maseh takleh terima kekalahan German lagi ni -.-
Banyak pulak aku update hari ni kan ? semak la ,haha . tangan pon dah lenguh ni , k bye . sebelum tu renung-renugkan kata-kata , daripada pemain German Berjersi No.13 "The best team does not always win" -Thomas Muller  : Forever Germany ♥ 

Oke , aku tetap dengan German ! :D I Love Ozil :D

ASSALAMUALAIKUM :)




 

Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA