July 3, 2012

Hello July !

Assalamualaikum dan salam satu malaysia kawan-kawan sekalian :)
Tengok tajuk kat atas tu , HELLO JULY ? haha , hari ni baru 3 julai , kira awal lagi la kan ? haha . masa 1 julai tak sempat nak update :)
Seriously , sebenarnya aku tak tau nak update apa ni ? bagi idea plissss :D heee .
okay , pikir kejappp . :::::::::::::::::::::::::::: LOADING ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
okay , dah dapat !! aku nak update pasal biodata diri aku lah , sebab selama aku berblogging , dah setahun lebih ni , aku tak pernah pon update pasal biodata aku :D heeee , so mari mari mari baca ! :D kepada yang tak suka nak baca tu , klik sini :D , paham ? okay , let's begin . hahaha . overrr :D

ini aku 

aku yang sebelah tu , yang rendah sikit tu . ni bestfrend aku taw , aku memang suka kawan ngan dia , sebab dia suka ikut aku tawaf sekolah , haha :D dia memang terbaik lahh . okay , tengok bawah ! :P

Nama samaran aku : Lieza , pinkylixious , tomok , ieja :D heee
tarikh lahir : 11 Januari 1996 
umur : 16 bulan :D
Pendidikan : - Pasti Nurul Iman (tahun bila entah , masa umur 5 tahun )
                    - Tadika Kemas ( masa umur 6 tahun )
                    - SK Temonyong (  2003-2008 )
                     -Maktab Mahmud ( 2009 )
                     -Smk Tunku Putra ( 2009-sekarang )
tula pendidikan aku setakat sekarang ni , hehe :)
cita-cita : maseh belum dikenal pasti .
hobi : tidurr :D dan makan .
subjek kegemaran : ADDITIONAL MATHS auta tuhhh , haha 
warna : pink purple , putih :)
berat bdan : 43 kg
tinggi : 150
ciri-2 fizikal : sangat tinggi , haha .
husband : Tomok dan Mesut Ozil :D

                                            apa lagi ha ? idea tiba-tia hilang , huhhhh ! cepat cari balik idea tuhhhhh !
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::Searching!!!:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
tuttt tuutttt tuutttttt tak dapat dikesan , haha , nanti bila idea datang balik , aku sambung update kay ? bye :) mmuahh sikit (*hewhew , gedik pulak ) ASSALAMUALAIKUM :)






Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA