August 15, 2012

Selamat Hari Raya :)

Assalamualaikum , hello dan hai :) hari ni dah 15/8 kan ? lagi beberapa hari lagi nak raya . so berdiri nya aku disni , eh silap . menaip nya aku disini adalah untuk mengucapkan selamat hari raya , maaf zahir dan batin . semoga semua bergembira di hari raya . raya ni jemput la mai rumah aku . :) pintu sentiasa terbuka untuk tetamu tetamu sekalian . haha . raya ni sebak pon ada , sebab tak dapat beraya dengan best frend aku , zakiah ngan marissa . aku rindu hampa weh . raya ni tak raya sekali . tak best lahhh :'( rindu hampa sangat-2 . raya ni , jgn lupa kirim duit kat aq taw . HAHA :)
untuk budak-budak 4 Akaun , kesemuanya la lelaki dan perempuan selamat hari raya yaaa :) duit raya untuk aku jangan lupa :* haha , pikin , iera , dayah , waniey , tokke . RAYA NI HAMPA WAJIB MAI RUMAH AKU NAAAAAA :* aku tunggu haha .
last sekali kepada semua bloggers-bloggers selamat hari raya :) maaf zahir dan batin :)


Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA