September 6, 2012

Kami beraya lagi XD

Assalamualaikum dan salam sejahtera :) hari ni 6 september , Sekolah Tunku Putra baru buat jamuan hari raya , memang best sangat sangat tapi yang tak best bila kawan kawan tahun lepas dah takda . dah pindah merata :'] actually aku takda benda nak cerita , just nak upload pic ja . jeles pulak tadi tengok couple couple ambil gambar dengan boyaa prengg depa , haha . hm , tengok jala . mana mampu ambil gambar dengan boya preng aku , dia raya kat KL tahun ni , dengan wife and anak dea . HAHA . syok kat laki orang :/ TOMOK :3













 

Haha , gambaq tak banyak mana pon , ni pon ada yang aku copy dari album cekpaa :D HAHA , sorie nooo , copy copy pulak :/
nak bagitaw ni , kami makan nasi tomato , sedap-sedap :D . Cupcake min buad pon sedap sangat-sangat . Syasya terer buad cocktail :D macam salah ja aku eja , eh suka hati aku la , aku punya belog . HAHA .

tahun ni kurang best sebab takdak nabil , zakiah :3 geng gila ni tadak :/ btw ni gambaq depa tahun lepas , omeyy kan ?



okay la , tamat sudah . idea dah tadak . haha . Aku rindu sgt2 kat mek kyah . HAHA . bye-2


Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA