October 9, 2012

AIR MATA

Assalamualaikum , lama dah aku tak update belog aku . dah masuk sebulan dah tak update . sorry la dah berhabuk sikit belog ni , kejap nak mop sikit ..................................................................................................................
huhh ! penat nya mengemop . hahaha . bersih dah kan ? hah ! apala aku merepek ni .

Okayyy ! jom menulis dan membaca . hari aku nak update pasal air mata lelaki . sebelum tu aku nak tanya , kalau lelaki menangis depan hampa/korang dengan mengatakan dia sayangkan korang/hampa . Apa yang korang/hampa rasa ? kalau aku , rasa nya aku tak cair . sebab hati aku keras sikit :D tak percaya ka ?? betul  la . Aku susah nak percaya kalau lelaki tu menangis , mungkin tu lakonan dia semata-mata . Selalu orang cakap , ketahuilah kamu , andai lelaki itu menangis untukmu maknanya dia benar-benar menyayangi mu dan dia tak mungkin akan melepaskan mu . betul ka ? nak tau betul ka tak . cuba buad tengok :D hahaha . cuba ugut nak tinggal lelaki tu tengok . kalau dia dah jadi macam orang gila makna nya dia betol sayangkan hampa/korang . Tapi , kalau korang/hampa dah tau yang dia betol2 sayangkan korang/hampa , jangan lah selalu sangat buat dia sakit hati . Nanti lama2 dia pon dah jemu sebab selalu sakit hati . dia pon akan tawar hati juga , mungkin dia dah jemu disakiti , dia akan cari orang yang boleh jaga dia sebaiknya . Lelaki pon ingin disayangi . EH !! aku tulis ni , macam aku pulak yang jadi lelaki :D kahkahakah .

Sudah la , sudah cukup cukup sudah , aku dah penat menulis dan aku sudah ketandusan idea . lepas ni kena pi betapa sebulan pulak . nak cari idea baru . :/ sebulan satu post . bagus kan aku ? haha . nampak sangat pemalas :/ kay laa , bubbye . btw next week dah start exam . wish me luck . :) ASSALAMULAIKUM :)

Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA