December 7, 2012

Welcome December !!

Assalamualaikum dan salam satu malaysia . Lama betul aku tak update blog , dah sebulan aku tak update . Sebenarnya aku takdak idea nak update dan terlalu sibuk .Pejam celik pejam celik , kita dah pon sampai pada penghujung tahun 2012 , kalau panjang umur , pastinya kita akan berjumpa dengan tahun 2013 . Dan SPM lah aku tahun depan :/ seriously aku tak bersedia lansung !! hehehe .
tak banyak yang aku nak tulis hari ni . Tadi pi amek buku kt sekolah , semua nya 16 buah , errrr :/ gelong kepala otak aku :D Paling aku suka buku ADDITIONAL MATHEMATIC :D Nak target A ADDMATH tahun depan . hahahaha . Kalau dapat A+ , aku buat pulut kuning jamu semua rakan2 bloggers :D huhu ! Result akhir tahun aku pon boleh tahan la ,1 ja failed , ADDMATH lahhh :/ Nasib aku tak turun kelas :D ehhhhh ! Adahal pulak , besok2 aku sambung lagi yaa , bye3 .take care :D

Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA