April 26, 2013

Hai April :)

Assalamualaikum semua dan salam satu Malaysia . Sebenarnya ni entri pertama untuk tahun 2013 . Hahaha dah bulan 4 pon . Sibuk punya pasal sampai tak sempat nak updaate blog . Ni pon curi curi masa sebab dah habis buad assignment account , tu yang nak update blog tu . Nak bg tahu ni . assignment account dah hantar ! yeeyyyy ~~!!!! seronok tak terhingga , padahal baru siap sampai imbangan duga ja . hahaha . eksyennn -_- tahun ni jadual aku lebih teratur la sikit tapiiiiiiiii kan aku cukup lemah dalam subjek math dan math tam . Taktau dah nak buad macam mana , cikgu ajaq aku tak berapa nak paham . nak ambil tuisyen luar ?? masalah kewangan . hmmm . Beruntunglah sapa2 yang parents dia bg masuk tuisyen luar . so , manfaat kn peluang sebaiknya . jangan main sudahlaa . Kami yg xberapa nak mampu ambil tuisyen luar ni , rasa teringin sangat . hmmm ,  Exam pon dah dekat , masa makin cepat berjalan . hahhhhhh ! SPM semakin dekat . kena usaha lebih la , tapi sifat malas menguasai diri aku ni!!

YA ALLAH YA TUHANKU , ENGKAU BANTULAH HAMBA MU YANG LEMAH INI . BUANGLAH SEGALA SIFAT MALAS KU INI . BANTULAH AKU DALAM KEHIDUPAN INI  SESUNGGUHNYA ENGKAU MAHA MENGETAHUI SEGALA-GALANYA YA ALLAH . 
AMIN .


rasanya sampai sini dulu yaaaa , Assalamualaikum .

Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA