May 10, 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera ,
hampir sebulan aku tak update blog ni , huihhhh mesti berhabuk dah ni.Okeyylahhh malas nak merepek banyak banyak . Hari ni dah 10 mei . hahhhh ! cepatnya masa berjalannnn . SPM semakin dekat . Ahad ni ada peperiksaan pertengahan tahun , bersediakah aku ? huihhh ! bersedia atau tidak , terpaksa jugakk laaa . Hari ahad tu paper ekonomi pulak tu . gelong kepala aku !! haha ! nak membaca dan mengingat macam2 . yang paling aku takut sangat adalah paper addmath , huh . aku tak target banyak pon , kalu dapat atas pada 15 pon aku bersyukur sngt dah . Addmath aku teramat lah lemah -__- hmmm .  Geo ? insyaallah boleh , harap-harap dapat A macam periksa pra hari tu la :D heeee ~ Lepas habis pertengahan tahun , dah takdak periksa dah , terus ja percubaan . maknanya ni la peperiksaan terakhir sebelum percubaan . Masanya cepat sangat berlalu , rasa macam baru ja masuk bulan januari , tengok-tengok sekarang ni dah bulan mei ?? Hmmmm . Takpa-takpa ! teruskan usaha , berdoa , insyaallah . Allah sentiasa ada untuk kita :) jangan kita lupakan Dia cukup :)

uiiiiiiiiiiiiiiih ! dalam tengah tekanan dengan exam , tekanan ditambah lagi dengan kerja khusus akaun yang tergantung di imbangan duga lagi . aku dah blurr , memang gelong sikit bab-bab akaun ni . Almaklum la aku bukan reti sangat akaun ni ! hehhhh ! tekanan tekanan . huihhh , penat pulak menulis menda alah ni , hahaha . cukup dulu la sampai ni . lain kali aku sambung . Bye . Assalamualaikum .

Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA