May 29, 2013

Kerja sekolah atau kerja rumah ??

Assalamualaikum dan salam satu malaysia . Semua sihat ka ? ehh , budak-budak sekolah semua sihat ka ? ehh , homework macam mana ? dah buat ka ? dah siap ? hahahaha . aku tau mesti semua budak sekolah rasa down ja kan bila aku tanya pasal homework . aku sangat memahami lah sebab aku pon masih lagii budak sekolah . hihi .  sekarang ni mesti semua tengah bergembira kan ? almaklum lah semua penat belajar kan ? ehh , belajar ka ? tu tak tau la kat hampa . aku ?? belajar lah jugak , walaupun kadang-kadang main banyak . :p sekarang ni semua budak sekolah mesti tengah me'relax'kan diri macam ni kan : 
ahhhhh , tenang hidup , dapat rehat . hahaha . dapat enjoy tanpa memikirkan homework yang bertimbun tu ;p tapiii nanti lagi dua hari nak buka sekolah kan ? mesti semua kelam kabut kan ? masa tu , nak pinjam homework kawan , ajak buat homework ramai-ramai laa sebab senang nak tukar jawapan kan :D kay paham paham . masa tu nanti semua macam ni jadi , termasuklah aku sendiri^^
ahhh stresss nya , normal la tu . budak-budak sekolah memang suka buat kerja last minutes kan ? study pon last minutes . hahaha . pastu macam-macam rasa kan ? nak teriak lah , nak menjerit , nak marah , semua ada :P hahahah . *termasuk aku -_____________-
yaaaa memang "too much homework" .
berlambak-lambak modul menunggu aku :3 dengan karangan lagi , errrr . aku takdak idea nak buat karangan , so aku tak mula buad lagi pon segala homework tu -_- hahahaha , relaxlaaa . nanti dekat nak bukak sekolah kita buatla kan ? ;) itu normal la bagi seorang pelajar >,<
okayy lahh , nak pi rehatttttt , nak tido dulu . bye bye . 
ASSALAMUALAIKUM :*

Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA