May 28, 2013

Thanks Dayah :p


Assalamualaikum dan salam satu malaysia , satu ! malaysiaaaa . Satu ! malaaysiaaa . hahaha . macam Najib lah pulak .  Haha . tujuan aku update belog ni untuk apa tah ? sat nak ingat balik .-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------HA !!!! Sebab nak ucap kan terima kasih kat dayah sebab dia tolong edit belog kat aku , sebelum ni belog aku simple ja . aku tak reti pon nak guna template-template ni . maklum la jakun sikit -__- series memang tak reti lansung . nasiblaaa , dia tolong edit . hihi . sebelum ni , belog aku amatlah simple , sesimple tuannya la :D hihi *buat muka comel . oke , tauuuu tauu . mesti hampa menyampah baca sebab aku suka buat syok sendiri . hihi . peduli apa aku ??? ni belog , aku punya suka lahhh . Ehhh chup chup !! ni dah lari topik dah ni , balik pada perbincangan tadi yaaa , terima kasih dayah sebab jadikan belog aku seperti ini


comel sangattt hang edit dayah oii , comel macam aku . hihi . perasan tak habis habis :D
btw thankyou thankyou thankyou dear:)

 

Terimaa kasih pada mu dayah , jasamu akanku kenang selalu :D eh, nyanyi pulak . 
Eh cukup la sampai sini dulu , tak tau dah nak tulis apa . k bubye :)
Assalamualaikum :*

Terima kasih kerana membaca ,'LIKE kalau sudi

COPYRIGHT LIEZA